Lyrics of 'O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará!' by Leandro Thomaz

Do you want to know the lyrics of O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! by Leandro Thomaz? You're in the right place.

On our website, we have the complete lyrics of the song O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! that you were looking for.

O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! is a song by Leandro Thomaz whose lyrics have countless searches, so we decided it deserves its place on this website, along with many other song lyrics that internet users want to know.

Do you love the song O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará!? Can't quite understand what it says? Need the lyrics of O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! by Leandro Thomaz? You are in the place that has the answers to your desires.

Terra, mãe da humanidade
O meu coração brotou
No seio da antiguidade
O homem te fez, eterna morada
Cultivou a mais bela semente
De alma valente, propicia estação
Semeou o amor pelo chão
O gigante espalhou
Esperança no deserto
A desigualdade não apagou
A luz do progresso

Um novo mundo alvoreceu
Natureza visão do infinito
Na guerra do plantio, o desafio
O cultivo no solo bendito

No cio, a fé sustentou
A voz da mata se manifestou
Viver em plena harmonia
Sem maldade e tirania
Mas o Tom da covardia tingiu
De sangue o meu Brasil
Lida, poder devastação
No horizonte, vem a renovação
Dos filhos um novo caminhar
Agricultura a prosperar
Desejo ó senhor
Que cada cruz vire uma flor
Repartindo o torrão
Os sentimentos brotarão

Na batida do meu coração
O meu sonho se espalha no ar
O que não deu, só o grande Deus dará
Vem colher um futuro melhor
Ó eterno celeiro de bambas
Imperiais teu povo te ama

There are many reasons to want to know the lyrics of O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! by Leandro Thomaz.

The most common reason to want to know the lyrics of O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! is that you really like it. Obvious, right?

Knowing what the lyrics of O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! say allows us to put more feeling into the performance.

If your motivation for searching for the lyrics of the song O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! was that you absolutely love it, we hope you can enjoy singing it.

Feel like a star singing the song O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! by Leandro Thomaz, even if your audience is just your two cats.

A very common reason to search for the lyrics of O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! is the fact that you want to know them well because they make you think of a special person or situation.

Something that happens more often than we think is that people search for the lyrics of O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! because there is some word in the song they don't quite understand and want to make sure of what it says.

Are you arguing with your partner because you understand different things when you listen to O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará!? Having the lyrics of the song O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! by Leandro Thomaz at hand can settle many disputes, and we hope that it will.

It's important to note that Leandro Thomaz, in live concerts, has not always been or will be faithful to the lyrics of the song O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará!... So it's better to focus on what the song O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! says on the record.

Remember that whenever you need to know the lyrics of a song, you can always turn to us, as has happened now with the lyrics of the song O Cio da Terra – O Que Se Plantou, Deu; E O Que Não Deu, Dará! by Leandro Thomaz.