Lyrics of 'Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil!' by Dominguinhos do Estácio

Do you want to know the lyrics of Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio? You're in the right place.

On our website, we have the complete lyrics of the song Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! that you were looking for.

Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! is a song by Dominguinhos do Estácio whose lyrics have countless searches, so we decided it deserves its place on this website, along with many other song lyrics that internet users want to know.

If you've been searching for the lyrics of the song Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio for a long time, start warming up your voice, because you won't be able to stop singing it.

Do you love the song Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil!? Can't quite understand what it says? Need the lyrics of Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio? You are in the place that has the answers to your desires.

Ou brilhar nessa folia
A negritude vai contagiar
Sob a luz da poesia
Na fé e força de Obatalá
Vai meu samba
Ao seu destino Orunmilá
Nesta epopéia Agudá
Tijuca batuca vem festejar
Sob as águas da Rainha
Lembranças da África
Quando ele aqui chegou (ele lutou)
O seu grito ecoou (ecoou)

De volta na bagagem
Uma vida inteira
A cultura brasileira

Lindo é ver, belos Agudás em fantasias
A serpente, o dragão, o anel reluzindo alegria
Levaram semba e hoje é samba
O negro é raça é Carnaval
Em sua volta triunfal
Vai rolar (vai rolar, vai rolar)
Hoje tem festa, Daomé mandou chamar
O Chachá com a sua comitiva de Agudás
Num elo de amor e paz

Xirê Xirê
Dança o negro sua redenção
No coração da África
Mora um Brasil de união

There are many reasons to want to know the lyrics of Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio.

The most common reason to want to know the lyrics of Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! is that you really like it. Obvious, right?

If your motivation for searching for the lyrics of the song Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! was that you absolutely love it, we hope you can enjoy singing it.

In case your search for the lyrics of the song Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio is because it makes you think of someone in particular, we suggest you dedicate it to them somehow, for example, by sending them the link to this website, they'll surely get the hint.

Are you arguing with your partner because you understand different things when you listen to Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil!? Having the lyrics of the song Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio at hand can settle many disputes, and we hope that it will.

On this page, you have at your disposal hundreds of song lyrics, like Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio.

Learn the lyrics of the songs you like, like Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio, whether it's to sing them in the shower, make your covers, dedicate them to someone, or win a bet.

Remember that whenever you need to know the lyrics of a song, you can always turn to us, as has happened now with the lyrics of the song Agudás: Os Que Levaram a África No Coração e Trouxeram Para o Coração da África, o Brasil! by Dominguinhos do Estácio.